Kampanie społeczne dla OZE
W ostatnich latach nasilają się ostre w formie protesty przeciwko budowie farm wiatrowych. Czasami wynikają ze zwykłego niedoinformowania, a czasami z błędów popełnianych podczas procesu konsultacji społecznych. Czy można było uniknąć protestów? To oczywiście ważna kwestia, ale znacznie bardziej zasadne jest zadanie pytanie – co zrobić, aby inne zaawansowane projekty zakończyły się pełnym sukcesem?
Kampania „Przyjazna inwestycja – przyjazne społeczeństwo”, przygotowana przez Stowarzyszenie Akademia Komunikacji Społecznej, to odpowiedź na sytuację w jakiej znalazło się wiele projektów farm wiatrowych w Polsce. To oferta dla inwestorów, deweloperów, samorządów lokalnych, którym zależy na przeprowadzeniu szeroko rozumianych działań, które pozwolą na uniknięcie, bądź złagodzenie skutków protestów społecznych.
Pamiętajmy, że wiedza jest kluczem do sukcesu. Merytoryczne przygotowanie mieszkańców i budowa świadomości w zakresie energetyki odnawialnej i jej znikomego wpływu na życie lokalnej społeczności oszczędzić może inwestorom i samorządom lokalnym wielu trudności. Jeżeli już dziś zadbamy o wizerunek planowanej farmy wiatrowej, realizacja tej inwestycji przebiegnie dużo sprawniej. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły kampanii.